Учнівське врядування "Джерела надії"

Учнівське врядування "Джерела надії"


Роботою сектора «Креатив» керує педагог - організатор.
Члени сектора організовують відпочинок учнів в позаурочний час, зустрічі з цікавими людьми, бере активну участь у шкільних святах та міських фестивалях і конкурсах.  
Сектор шкільного парламенту  «Прес – центр» підпорядковано  вчителю англійської мови – Терещук Марині Анатоліївні. Поряд з традиційними формами роботи сектора  (випуск бюлетенів, стіннівок, «блискавок», проведення конференцій, виставок). Члени редакційної колегії  повинні інформувати учнів та батьків про події, що відбуваються в школі, вивчають ставлення учнів і вчителів до популярності шкільної газети, матеріалів, що публікуються, досліджують питання, які мають інтерес у колективі. На сторінках газет також висвітлюються різноманітні питання, що цікавлять сучасну молодь, друкуються твори юних талантів школи.
Роботу сектора «Інтелект» очолює вчитель математики – Росол Олена Анатоліївна. Члени сектора повинні проводити різноманітні  вікторини, брати участь у предметних тижнях та олімпіадах, допомагати невстигаючим учням. Крім того, пропонується в  школі проводити гру між учнями різних класів «Що? Де? Коли?», що спрямована на розвиток в учнів свідомого ставлення до навчання, розвиток інтелектуальних здібностей.

Роботою сектора  «Турбота» довірено вчителю англійської мови – Агєєнко Людмилі Михайлівні. 
Волонтерська діяльність загонів повинна бути різнопланова: допомога ветеранам та людям похилого віку, молодшим школярам, дітям різних соціальних категорій сімей, екологічна робота.
Сектор «Молодша зміна» підпорядковано вчителю російської мови та літератури – Цимай Людмилі Володимирівні.
 Учні повинні приймати участь в урочистих лінійках, в виставках малюків,  організовувати різноманітні конкурси, виховні години.

Сектором «Котигорошко», основним напрямком роботи якого є  туристсько-краєзнавча та спортивно - оздоровча  робота,  керує вчитель фізичної культури – Коломієць Сергій Миколайович .
На сьогоднішній день, діти із задоволенням беруть участь у різноманітних спортивних святах та змаганнях як шкільного, так і міського рівнів.



Парламент школи є   ініціатором, активним учасником проведення заходів, направлених на демократизацію управління школою, підвищення якості навчання та виховання, розвитку ініціативи та громадянської свідомості учнів, захисту їх прав і свобод. Але без допомоги, турботи і підтримки дорослих неможлива організація дієвого врядування.
Отже, правильно організоване учнівське самоврядування  у тісній співпраці з педагогами має потужний виховний потенціал:
  • ·         розвиває лідерські якості,
  • ·        сприяє усвідомленню особистістю своїх прав, свобод, обов’язків, задоволенню потреб у спілкуванні з однолітками, формуванню позитивної громадської думки, навиків демократичного стилю керівництва, створенню позитивного психологічного клімату в колективі, в громаді,
  • ·        створює простір для самореалізації,
  • ·        формує соціальний досвід та ціннісні орієнтації,
  • ·        захищає від негативних впливів соціального середовища дітей групи ризику,
  • ·        виховує активних громадян держави, формує почуття патріотизму підростаючого покоління


Комментариев нет:

Отправить комментарий