Учнівське врядування "Джерела надії"
Роботою сектора «Креатив» керує педагог - організатор.
Члени сектора організовують
відпочинок учнів в позаурочний час, зустрічі з цікавими людьми, бере активну
участь у шкільних святах та міських фестивалях і конкурсах.
Сектор шкільного парламенту «Прес –
центр» підпорядковано вчителю
англійської мови – Терещук Марині Анатоліївні. Поряд з традиційними формами роботи сектора (випуск бюлетенів, стіннівок, «блискавок»,
проведення конференцій, виставок). Члени редакційної колегії повинні інформувати учнів та батьків про
події, що відбуваються в школі, вивчають ставлення учнів і вчителів до
популярності шкільної газети, матеріалів, що публікуються, досліджують питання,
які мають інтерес у колективі. На сторінках газет також висвітлюються
різноманітні питання, що цікавлять сучасну молодь, друкуються твори юних
талантів школи.
Роботу сектора «Інтелект» очолює вчитель математики – Росол Олена
Анатоліївна. Члени сектора повинні проводити різноманітні вікторини, брати участь у предметних тижнях
та олімпіадах, допомагати невстигаючим учням. Крім того, пропонується в школі проводити гру між учнями різних класів
«Що? Де? Коли?», що спрямована на розвиток в учнів свідомого ставлення до
навчання, розвиток інтелектуальних здібностей.
Роботою сектора «Турбота» довірено
вчителю англійської мови – Агєєнко Людмилі Михайлівні.
Волонтерська діяльність загонів повинна бути різнопланова: допомога ветеранам
та людям похилого віку, молодшим школярам, дітям різних
соціальних категорій сімей, екологічна робота.
Сектор «Молодша зміна» підпорядковано вчителю російської мови
та літератури – Цимай Людмилі Володимирівні.
Учні повинні приймати участь в урочистих
лінійках, в виставках малюків, організовувати
різноманітні конкурси, виховні години.
Сектором «Котигорошко», основним напрямком роботи якого є туристсько-краєзнавча та спортивно -
оздоровча робота, керує вчитель фізичної культури – Коломієць
Сергій Миколайович .
На сьогоднішній день, діти із
задоволенням беруть участь у різноманітних спортивних святах та змаганнях як
шкільного, так і міського рівнів.
Парламент школи є ініціатором, активним учасником проведення
заходів, направлених на демократизацію управління школою, підвищення якості
навчання та виховання, розвитку ініціативи та громадянської свідомості учнів,
захисту їх прав і свобод. Але без допомоги, турботи і підтримки дорослих
неможлива організація дієвого врядування.
Отже, правильно організоване
учнівське самоврядування у
тісній співпраці з педагогами має потужний виховний потенціал:
- · розвиває лідерські якості,
- · сприяє усвідомленню особистістю своїх прав, свобод, обов’язків, задоволенню потреб у спілкуванні з однолітками, формуванню позитивної громадської думки, навиків демократичного стилю керівництва, створенню позитивного психологічного клімату в колективі, в громаді,
- · створює простір для самореалізації,
- · формує соціальний досвід та ціннісні орієнтації,
- · захищає від негативних впливів соціального середовища дітей групи ризику,
- · виховує активних громадян держави, формує почуття патріотизму підростаючого покоління
Комментариев нет:
Отправить комментарий